Noi modificări în programul Centrului de Informații pentru Cetățeni  și cel al ghișeelor Direcției Fiscale

Noi modificări în programul Centrului de Informații pentru Cetățeni și cel al ghișeelor Direcției Fiscale


Ca urmare a măsurilor anunțate de autorități în ceea ce privește deplasarea cetățenilor în contextul actual, Primăria Sibiu restrânge programul de lucru cu publicul atât la Centrul de Informații pentru Cetățeni din sediul central al Primăriei, cât și la ghișeele Direcției Fiscale de pe strada Turismului, de pe bulevardul Victoriei și cele din sediul Primăriei Sibiu din Piața Mare.

Noul program, valabil până la încheierea stării de urgență este următorul:

luni, marți, miercuri și vineri: 9.00 - 11.00
joi: 14.00 - 16.00

Reamintim cetățenilor că documentele care expiră în perioada stării de urgență pot fi preschimbate în termen de 90 de zile de la data încetării stării de urgență. Prin urmare, nu este necesar să vă prezentați în această perioadă la Primărie. Rămâneți acasă pentru siguranța dumneavoastră și a celor dragi!

Pentru comunicarea cu Primăria Sibiu:

Cetățenii sunt rugați să utilizeze mijloacele electronice și anume: adresa de e-mail pms@sibiu.ro, aplicația Sibiu City App – modulul Raportări Incidente sau platforma de e-administrație de pe site-ul www.sibiu.ro.

Pentru plata taxelor și impozitelor locale, vă invităm să utilizați următoarele mijloace electronice:

- Platforma de e-administrație de pe site-ul Primăriei Sibiu: https://extranet.sibiu.ro/default.aspx
- Plata XPRESS, utilizând butonul de pe pagina principală a site-ului www.sibiu.ro https://extranet.sibiu.ro/Plata/Request.aspx. Prin acest instrument nu mai este necesară crearea unui cont, plata fiind posibilă cu codul de bare de pe decizia de impunere.
- Prin portalul ghiseul.ro
- Prin virament bancar, care se poate face de pe aplicațiile mobile de Internet banking , în conturile Direcției Fiscale afișate pe următorul link, diferite pentru fiecare tip de operațiune de plată: https://www.sibiu.ro/index.php/primaria/conturi_iban

Declarațiile de impunere, rapoartele de evaluare a clădirilor și alte documente privind bunurile impozabile, se pot depune în format electronic, până în data de 30 iunie, pe următoarele adrese:
- Impozite și taxe persoane fizice: itpf@sibiu.ro
- Impozite și taxe persoane juridice: itpj@sibiu.ro
- Executare silită persoane fizice: espf@sibiu.ro
- Executare silită persoane juridice: espj@sibiu.ro

Formularele declarațiilor se găsesc pe site-ul instituției: https://www.sibiu.ro/index.php/primaria/acte_necesare, la secțiunile: “Direcția Fiscală – persoane fizice” și respectiv „Direcția Fiscală – persoane juridice”. Acestea vor fi completate, semnate și scanate și vor fi transmise pe adresele indicate.

Similar Suggestions

Bani din bugetul local pentru bone, în cazul în care nu găsiți loc în creșă sau grădiniță
Primăria Sibiu menține gratuitatea la parcare pentru personalul medico-sanitar din Sibiu
Măsuri speciale și la Serviciul Public de Evidență a Persoanelor
LOCURILE DE JOACĂ RĂMÂN ÎNCHISE PENTRU PROTECȚIA COPIILOR!
Din 18 mai, direcțiile și serviciile Primăriei Sibiu reiau audiențele cu cetățenii