Compania Electrica Furnizare suspendă activitățile cu publicul până în 31 martie

Compania Electrica Furnizare suspendă activitățile cu publicul până în 31 martie


Pentru protejarea sănătății clienților, partenerilor și angajaților săi, compania Electrica Furnizare a decis să prelungească suspendarea temporară a activității din centrele de relații cu clienții până la data de 31 martie.
“Pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19 (Coronavirus) în comunitățile unde ne desfășurăm activitatea, în toate centrele de relații cu clienții din arealul SFEE Transilvania Sud, SFEE Transilvania Nord, SFEE Muntenia Nord, inclusiv punctele de lucru din București, Iași și Tulcea, a fost prelungită perioada de suspendare temporară a activității până la data de 31 martie”, spun reprezentanții companiei.

Compania le reamintește clienților că, în această perioadă, este recomandat să utilizeze canalele alternative de comunicare și de plată.

Portalul și aplicația mobilă MyElectrica

Contul de client MyElectrica face posibilă gestionarea rela­ției cu Electrica Furnizare de la distanță, oferind utilizatorului acces la: factura în format electronic; transmiterea indexului prin autocitire; plata online a facturilor; vizualizarea istoricului facturilor; vizualizarea graficului de consum; eviden­ța plăț­ilor la zi.

Linii telefonice dedicate: atât linia dedicată comunicării indexului autocitit (0800 800 048, Telverde, apel gratuit, non-stop), cât și linia de Call-center pentru informații comerciale (0244 406 006, apel taxabil, tarif normal, de luni până vineri, între orele 08:00-20:00) sunt disponibile pentru a contacta furnizorul.

Formular de contact online: Pentru încheierea unui contract de furnizare sau pentru obținerea de informații care privesc contractul, facturile emise, plățile efectuate, termenele de plată, metodele de facturare, tarifele ori echipamentele de măsurare a energiei electrice, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților săi formularul de contact online, care poate fi accesat aici: https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/knowledge-base/contactati-ne-in-scris/

Corespondență prin e-mail: pentru solicitarea sau transmiterea oricăror informații de natură comercială, clienții pot contacta furnizorul și prin intermediul adreselor de e-mail clienti.mn@electricafurnizare.ro, clienti.ts@electricafurnizare.ro sau clienti.tn@electricafurnizare.ro.

Pagina de Facebook: Clienții pot afla informații și pot transmite mesaje și prin intermediul paginii oficiale de Facebook: https://ro-ro.facebook.com/ElectricaFurnizare.

Achitarea facturilor de energie electrică sau gaze naturale poate fi efectuată prin utilizarea modalităţilor alternative de plată: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agențiile și sucursalele băncilor, punctele de plată Paypoint, Payzone, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, stațiile OMV/magazinele Orange, serviciul Westaco Express.

Detalii referitoare la plata facturilor

Similar Suggestions

Bani din bugetul local pentru bone, în cazul în care nu găsiți loc în creșă sau grădiniță
Primăria Sibiu menține gratuitatea la parcare pentru personalul medico-sanitar din Sibiu
Măsuri speciale și la Serviciul Public de Evidență a Persoanelor
LOCURILE DE JOACĂ RĂMÂN ÎNCHISE PENTRU PROTECȚIA COPIILOR!
Din 18 mai, direcțiile și serviciile Primăriei Sibiu reiau audiențele cu cetățenii