Street Art Spot: Școala Gimnazială nr.4
Street art
About
Școala Gimnazială nr. 4 a găzduit până acum 6 lucrări realizate în cadrul Sibiu International Street ART Festival, dintre care 2 sunt vizibile în acest moment pe fațadă.
MARIA MAKEEVA 🇨🇿 Cehia
TWO HORSEMEN / 2022
"Main theme behind the picture is friendly meeting of two cultures. Silhouettes of two horsemen represent two communities, meeting face to face and greeting each other with one hand and holding a gift in the other hand. Left horseman offers a flower (gift of earth), right one offers a star or comet (gift of sky). Both have something to offer and to learn from another one".
MARIA MAKEEVA 🇨🇿 Cehia
TWO HORSEMEN / 2022
"Main theme behind the picture is friendly meeting of two cultures. Silhouettes of two horsemen represent two communities, meeting face to face and greeting each other with one hand and holding a gift in the other hand. Left horseman offers a flower (gift of earth), right one offers a star or comet (gift of sky). Both have something to offer and to learn from another one".
SĂRUT VÂSCULARIZAT
OTTO CONSTANTIN / 2018
„CanYouFeel? eyecontact cu ochii acoperișurilor din Sibiu, case cu ochi ficși, ce ne urmăresc poveștile de sute de ani.
#CanYouFeel? “Sărutul vâscularizat”, inspirat din opera lui Brâncuși.
Lucrarea încearcă să facă referire la percepția subiectivă a omului în funcție de stări și emoții. Timpul stă în loc, cerul se unește cu pământul, Uranus cu Geea și oamenii între ei. În situația actuală, în care arta poate fi orice, conversia emoției în pictură este o siguranță că va rămâne în afara timpului, ca și cerul, pământul, natura umană și ochii de pe acoperiș.”
OTTO CONSTANTIN / 2018
„CanYouFeel? eyecontact cu ochii acoperișurilor din Sibiu, case cu ochi ficși, ce ne urmăresc poveștile de sute de ani.
#CanYouFeel? “Sărutul vâscularizat”, inspirat din opera lui Brâncuși.
Lucrarea încearcă să facă referire la percepția subiectivă a omului în funcție de stări și emoții. Timpul stă în loc, cerul se unește cu pământul, Uranus cu Geea și oamenii între ei. În situația actuală, în care arta poate fi orice, conversia emoției în pictură este o siguranță că va rămâne în afara timpului, ca și cerul, pământul, natura umană și ochii de pe acoperiș.”
HUMAN
LUCHIAN X CONSTANTIN RUSU / 2018
„Lucrarea ‘Human’ pune în relație diverse condiții umane sugerate prin pozițiile lor corporale. Interacțiunea umană este transpusă în dinamismul, fluiditatea și continuitatea, sugerate prin folosirea elementului grafic - săgeata. Săgețile dinamizează formele umane și sugerează trasee energetice care leagă sufletele și trupurile personajelor reprezentate. Forma se recompune prin culoare, care devine principalul factor expresiv al desenului. Am ales contraste puternice, care să genereze un efect optic intens, potrivit cu sugestia generală a lucrării - cea de comunicare și de interacțiune a formelor”.
LUCHIAN X CONSTANTIN RUSU / 2018
„Lucrarea ‘Human’ pune în relație diverse condiții umane sugerate prin pozițiile lor corporale. Interacțiunea umană este transpusă în dinamismul, fluiditatea și continuitatea, sugerate prin folosirea elementului grafic - săgeata. Săgețile dinamizează formele umane și sugerează trasee energetice care leagă sufletele și trupurile personajelor reprezentate. Forma se recompune prin culoare, care devine principalul factor expresiv al desenului. Am ales contraste puternice, care să genereze un efect optic intens, potrivit cu sugestia generală a lucrării - cea de comunicare și de interacțiune a formelor”.
ME COME EL MUNDO
ALIN TRIF / 2016
„O lucrare ce dorește să stârnească imaginația celor care o privesc, deschiderea apetitului cultural. Prin vizualizarea ei, omul nu numai că observă lucrarea din punct de vedere grafic-figurativ, ci se și translatează într-o lume imaginară, unde se poate infrupta din plăcerile vieții.”
ALIN TRIF / 2016
„O lucrare ce dorește să stârnească imaginația celor care o privesc, deschiderea apetitului cultural. Prin vizualizarea ei, omul nu numai că observă lucrarea din punct de vedere grafic-figurativ, ci se și translatează într-o lume imaginară, unde se poate infrupta din plăcerile vieții.”
DEASUPRA LUMII
ILIE MITREA / 2016
„Lucrarea vorbește despre societatea de astăzi și nevoile acesteia. Educația este cheia societății. Educația este cel mai important „stâlp” din viața unui individ. Prin educație înțelegem lumea și ne cunoaștem pe noi înșine. Doar educația te invață să zbori „deasupra lumii”, fără ea nu am putea să ne înalțăm spre fericire. Fiecare informație memorată dă elan aripilor care încearcă să te îndrepte spre o societate mai bună. Lucrarea îndeamnă individul spre învătare și arată importanța cunoștințelor în viața acestuia”
ILIE MITREA / 2016
„Lucrarea vorbește despre societatea de astăzi și nevoile acesteia. Educația este cheia societății. Educația este cel mai important „stâlp” din viața unui individ. Prin educație înțelegem lumea și ne cunoaștem pe noi înșine. Doar educația te invață să zbori „deasupra lumii”, fără ea nu am putea să ne înalțăm spre fericire. Fiecare informație memorată dă elan aripilor care încearcă să te îndrepte spre o societate mai bună. Lucrarea îndeamnă individul spre învătare și arată importanța cunoștințelor în viața acestuia”
DREAMS
PULSAR / 2016
„Imaginea în sine duce cu gândul la nostalgia acelui moment când te afli în mișcare, pentru că în copilărie jocul în scranciob era cel mai apropiat lucru de senzația zborului. Lucrarea prezintă fata fiind adult, aspect care implică faptul că nu ar trebui niciodată să uităm visele copilăriei, că ar trebui să le lăsăm mereu să zboare.”
PULSAR / 2016
„Imaginea în sine duce cu gândul la nostalgia acelui moment când te afli în mișcare, pentru că în copilărie jocul în scranciob era cel mai apropiat lucru de senzația zborului. Lucrarea prezintă fata fiind adult, aspect care implică faptul că nu ar trebui niciodată să uităm visele copilăriei, că ar trebui să le lăsăm mereu să zboare.”