E.ON Energie România suspendă temporar activitatea magazinelor, începând de luni
Magazinele E. ON vor suspenda, temporar, activitatea, începând de luni, 23 martie. Clienții sunt îndemnați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.
"De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, clienții rezolvă totul rapid și simplu fără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline. Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366", spun reprezentanții E.On Energie România.
Potrivit acestora, prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal, iar clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline,
Alte servicii oferite de la distanță sunt disponibile prin SMS, la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată, dar și prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
"Compania nostră respectă cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului şi se va conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor. Le mulțumim clienților pentru înțelegere și pentru responsabilitatea de care dau dovadă în această perioadă și îi asigurăm de faptul că fa-cem tot ceea ce este necesar pentru ca măsurile luate să nu afecteze calitatea serviciilor noastre", mai spun reprezentanții companiei.
foto: Tribuna