Folosiți canalele electronice în relație cu Primăria Municipiului Sibiu


13 noiembrie 2020

În contextul numărului mare de cazuri de infectare cu coronavirus înregistrat în municipiul Sibiu, Primăria Sibiu reamintește că instituția a pus la dispoziția cetățenilor mai multe canale electronice de comunicare și instrumente pentru plata electronică a diverselor taxe și a impozitelor locale. Acestea pot fi utilizate de către sibieni pentru a evita deplasările, pentru siguranța lor. 
 
Reamintim toate aceste canale și instrumente electronice: 

COMUNICAREA CU PRIMĂRIA SIBIU:

Ø  Adresa de e-mail pms@sibiu.ro unde pot fi trimise petiții, sesizări și solicitări. 
Ø  Platforma de e-administrație de pe sibiu.ro, prin mesageria electronică a fiecărui serviciu. 
Ø  Aplicația Sibiu City App – modulul Raportări Incidente. Aceasta se descarcă gratuit din Google Play și App Store, oferindu-vă posibilitatea de a sesiza diverse probleme cu care vă întâlniți în oraș, pe domenii. 

PLATA TAXELOR ȘI IMPOZITELOR LOCALE:

  • Prin platforma e-administrație de pe sibiu.ro: prin crearea unui cont, puteți avea acces la informațiile dumneavoastră personale cu privire la taxele și impozitele datorate și puteți efectua plăți
  • Pe site-ul sibiu.ro, instrumentul PLATA XPress puteți efectua plăți, fără a fi necesară crearea unui cont, utilizând codul de bare de pe deciziile de impunere. 
  • Prin portalul ghișeul.ro 
  • Taxa de parcare poate fi plătită online, prin aplicația PARCARE SIBIU, disponibilă în Google Play și App Store. Din această aplicație se pot achiziționa în format electronic și abonamente pentru parcare.

CERTIFICATE FISCALE online:

Puteți solicita certificate fiscale online, în baza formularului tip de pe sibiu.ro, pe adresele: espf@sibiu.ro (persoane fizice) sau itpj@sibiu.ro (persoane juridice). Plata taxei pentru emiterea certificatului fiscal se poate face pe platforma de e-administrație de pe sibiu.ro sau pe ghiseul.ro. Certificatul va fi eliberat în format electronic, pe adresa dumneavoastră de e-mail. 

CERTIFICATE DE URBANISM online:

Folosind formularul tip de pe sibiu.ro, puteți solicita un certificat de urbanism transmițând o solicitare pe pms@sibiu.ro, însoțit de documentele necesare specificate pe sibiu.ro. Taxa pentru emiterea certificatului se poate plăti online pe portalul de e-administrație. Certificatul va fi emis în format electronic, pe e-mailul dumneavoastră. 

INFORMARE ȘI TRANSPARENȚĂ:

Vă invităm să urmăriți următoarele canale pentru a fi la curent cu activitatea Primăriei Sibiu și a serviciilor publice din subordinea Consiliului Local Sibiu:
 
Ø  Informații utile cetățenilor în contextul pandemiei de coronavirus pe site-ul sibiu.ro, Secțiunea COVID – 19: măsuri de protecție, restricții, informații despre rata infectării, etc. 
Ø  Site-ul sibiu.ro: știri, proiecte de hotărâri ale Consiliului Local, dezbateri și consultări publice 
Ø  Newsletter-ul instituției: vă puteți abona la newsletter de pe site-ul sibiu.ro și veți primi pe e-mail cele mai importante știri 
Ø  Pagina de Facebook – Primăria Municipiului Sibiu 
 
 
*Sursa:
Serviciul Comunicare, Relații Externe și Marketing
Primăria Municipiului Sibiu

Alte sugestii

Ce ar trebui să facem dacă ne îmbolnăvim de Covid-19?
Harta filtrelor de verificare la intrare/ieșire din Sibiu
Centre de recoltare și testare în Sibiu
Descarcă declarația pe propria răspundere
Protejați-vă!