Se primesc cereri pentru comercializarea pe domeniul public a produselor specifice sărbătorilor de iarnă
Comunicat de presă
Primăria Sibiu, prin Serviciul Public Salubrizare, Protecția Mediului și Administrarea Domeniului Public, organizează o sesiune de înscriere pentru comercializarea de produse specifice sărbătorilor de iarnă pe domeniul public al municipiului. Astfel, în cele 50 de spații stabilite pe domeniul public, comercianții vor putea vinde produse de Sf. Nicolae în perioada
2-6 decembrie, iar între 16 și 27 decembrie se vor comercializa produse specifice Crăciunului.
Locațiile aprobate pentru comercializarea stradală a produselor de sărbători:
2-6 decembrie, iar între 16 și 27 decembrie se vor comercializa produse specifice Crăciunului.
Locațiile aprobate pentru comercializarea stradală a produselor de sărbători:
- 20 de locații pe str. Nicolae Bălcescu
- 10 locații în Piața Unirii, în fața magazinului Dumbrava
- 2 locații pentru fiecare din următoarele cartiere/zone: Calea Gușteriței, Vasile Aaron, B-dul Mihai Viteazu, Cedonia, Cireșica, Valea Aurie, Ștrand, Turnișor, Terezian, Piața 1 Decembrie 1918.
Comercianții interesați să închirieze domeniul public în acest scop trebuie să facă mai întâi o programare online pe site-ul spadpp.sibiu.ro, în perioada 22 noiembrie, ora 9.00 - 24 noiembrie pentru Sf. Nicolae și între 5 decembrie, ora 9.00 - 8 decembrie pentru Crăciun.
Important! Solicitantul poate depune o singură cerere pentru un singur amplasament, iar ordinea locurilor în teren este dată de ordinea numerelor de înregistrare a cererilor depuse la ghișeu, conform programărilor online efectuate anterior.
Ulterior, cei înscriși în limita locurilor disponibile vor depune cererile și vor achita taxa de ocupare a domeniului public, la sediul serviciului amintit, situat în Piața Mică nr. 22. Taxa de ocupare a domeniului public este de 2 lei/mp/zi în cazul persoanelor juridice și 1 leu/mp/zi pentru persoanele fizice autorizate.
Actele necesare a fi depuse:
Important! Solicitantul poate depune o singură cerere pentru un singur amplasament, iar ordinea locurilor în teren este dată de ordinea numerelor de înregistrare a cererilor depuse la ghișeu, conform programărilor online efectuate anterior.
Ulterior, cei înscriși în limita locurilor disponibile vor depune cererile și vor achita taxa de ocupare a domeniului public, la sediul serviciului amintit, situat în Piața Mică nr. 22. Taxa de ocupare a domeniului public este de 2 lei/mp/zi în cazul persoanelor juridice și 1 leu/mp/zi pentru persoanele fizice autorizate.
Actele necesare a fi depuse:
- cerere tip;
- copie certificat producător sau certificat de înregistrare la Registrul Comerțului;
- copie act de identitate solicitant și vânzător stand;
- împuternicire pentru depunerea documentației, în cazul reprezentării de către altă persoană (dacă este cazul).
Menționăm că, pentru un aspect unitar și îngrijit, vor fi permise doar standurile formate din masă și pavilion 3 x 3 m, de culoare alb, gri, crem sau bej.