Mutări din sediul central al Primăriei Sibiu
DE LUNI, 11 MARTIE
Direcția Fiscală s-a mutat în noul sediu de pe strada Turismului. De la această dată plata taxelor și impozitelor locale se poate efectua în această nouă locație unde s-au creat toate condițiile necesare pentru desfășurarea activității acestui serviciu, cetățenii având la dispoziție șapte ghișee pentru plata taxelor și impozitelor. Pentru contribuabili s-a creat și o parcare în curtea imobilului, capacitatea acesteia fiind de 50-60 de locuri.
În sediul Primăriei Sibiu din Piața Mare și în cel de pe bulevardul Victoriei au rămas câte două ghișee la care se pot plăti în continuare taxele și impozitele locale.
DE MARȚI, 12 MARTIE
Direcția Arhitect Șef s-a mutat în sediul din Piața Mică nr. 22 (lângă Casa Artelor). Prin urmare, pentru obținerea certificatelor de urbanism, a autorizațiilor de construcție sau a certificatelor de nomenclatură stradală, spre exemplu, sibienii vor găsi inspectorii în noua locație. Taxa de emitere a acestor documente se poate achita la ghișeul Direcției Fiscale deschis aici, în curtea imobilului, la parter. La acest ghișeu NU se vor încasa impozite, ci doar taxele pentru eliberarea certificatelor de urbanism, a autorizațiilor de construcție și a documentelor ce țin de Corp Control Comercial.
DE MARȚI, 12 MARTIE
Centrul de Informații pentru Cetățeni s-a mutat în sediul din Piața Mică nr. 22. Sibienii vor putea depune sau ridica documente din această nouă locație. Birourile Centrului se află la parter, în curtea imobilului. Mutarea Direcției Arhitect Șef și a Centrului de Informații pentru Cetățeni este temporară, urmând să se mute înapoi în sediul din Piața Mare după data de 9 mai.